Tandkirurgiske indgreb

Henvisning til tandkirurgi
Det er aldrig sjovt at skulle under kniven, men er et indgreb nødvendigt, så skal kirurgen helst kunne sit håndværk.
Hos tandlægen.dk Fiolstræde har vi siden 1989 modtaget kirurgiske henvisninger fra andre tandlæger.
Vi har derfor et meget stort flow af patienter, som får lavet alle former for tandkirurgi.

Vi har derfor stor rutine og høj kompetence – din sikkerhed for god kvalitet i behandlingen.

​Små og store kirurgiske indgreb
Vi beskæftiger os med alt fra små plastikkirurgiske indgreb på tandkødet, hvor  vi bringer tandkødsdefekter tilbage på plads og til store
genopbygningsbehandlinger af knoglen, hvor  vi genskaber manglende knogle ved brug af knogletransplantationer. Tag fat i klinikken i dag for at henvise din patient til tandkirurgi i København.

​Almene tandkirurgiske indgreb
Imellem disse yderpunkter fjerner vi visdomstænder og godartede tumorer, indsætter tandimplantater og opererer for paradentose.

​Undersøgelse før kirurgisk indgreb
Vi råder over panoramarøntgen og Cone-Beam CT-skanningsudstyr, som vi blandt andet benytter til forundersøgelser inden kirurgiske indgreb.

​Bedøvelse ved tandkirurgisk indgreb

Vi tilbyder bedøvelse i forskellige niveau’er. Ud over helt almindelig lokal bedøvelse, anvender vi beroligende midler, der bringer patienten i en døsig dvalelignende tilstand og dels af narkose, hvor patienten sover under indgrebet. Patienternes smertegrænse er forskellig og derfor er det også forskelligt, hvornår den enkelte oplever en smertefri behandling.

Det er vigtigt, at du altid oplyser os, hvordan netop du oplever det, så vi kan tilpasse vores behandling til dine behov.

Læs mere om smertefri behandling

Og om tandlægeskræk.